Aan de leden, kaderleden, ereleden en leden van verdienste van FC Trias,
Het bestuur van FC Trias nodigt u van harte uit voor de Algemene Vergadering op:
Maandag 23 september 2024 – Aanvang 20.00 uur .
Locatie: Kantine FC Trias op ’t Huitinkveld .
Inloop vanaf 19.30 uur met een kop koffie en tekenen presentielijst.
Agenda
1. Opening
2. Mededelingen en ingekomen stukken
3. Vaststellen notulen ALV 2023 ( klik hier om ze na te lezen )
4. Jaarverslag 2023-2024 ( klik hier om ze na te lezen )
5. Financieel Jaarverslag 2023-2024
6. Verslag van de kascommissie
7. Benoeming kascommissie
8. Vaststelling van de balans van de staat van baten en lasten 2023-2024
9. Vaststelling van de begroting inclusief voorstel contributie 2024-2025
10. Bestuursverkiezingen
Aftredend en herkiesbaar:
Bart Berenschot
Raymond Nienhuis
Marco Vredenberg
Erik ten Hagen (functie Algemene zaken facilitair komt te vervallen)
Aftredend en niet herkiesbaar:
Dinand Oonk – Coördinator vrouwenvoetbal
Hans de Roos – Voorzitter Jeugdbestuur
Kandidaten:
Frank de Vries – Coördinator vrouwenvoetbal
Erik ten Hagen – Voorzitter Jeugdbestuur
11. Pauze
12. Uitslag van de bestuursverkiezingen
13. Nieuws vanuit de commissies.
14. Rondvraag
15. Sluiting
Afmelden via secretariaat@fctrias.nl.
Extra informatie:
Bestuursverkiezing:
Kandidaten en tegenkandidaten kunnen tot 48 uur voor aanvang van de vergadering worden aangemeld bij secretaris Carolien Steintjes, telefoon 06-29586730. Voordracht van een kandidaat-bestuurslid dient te geschieden door het bestuur of minimaal drie leden. Indien noodzakelijk zal er een stembureau worden ingesteld, bestaande uit de (plaatsvervangend) secretaris en 2 leden aan te wijzen uit de algemene vergadering.
Inzage Het verslag van de algemene vergadering 2023, het jaarverslag 2023-2024 en de statuten van FC Trias liggen vanaf 12 September as. ter inzage bij de secretaris en voor aanvang van de vergadering in de kantine
Toegang en besluitvorming algemene vergadering: Ieder lid heeft toegang tot de algemene vergadering. Ieder stemgerechtigd lid heeft één stem. Ieder lid kan een ander lid van 18 jaar en ouder schriftelijk machtigen zijn/haar stem te doen uit brengen, waarbij de gemachtigde maximaal twee stemmen kan uitbrengen. (Jeugdige leden jonger dan 16 jaar kunnen zich laten vertegenwoordigen door een der ouders (c.q. voogd).
Stemming over zaken geschiedt mondeling, over personen schriftelijk; Bij stemming over zaken wordt beslist bij meerderheid van stemmen. Bij staken van de stemmen wordt het voorstel geacht te zijn verworpen; Bij stemming over personen is degene benoemd, die de meerderheid van stemmen op zich heeft verenigd. Indien geen meerderheid dan een tweede stemming waarbij wederom meerderheid van stemmen geldt. Indien ook bij de tweede stemming de stemmen staken beslist het lot; Ongeldige stemmen zijn stemmen die blanco worden uitgebracht of op enigerlei wijze ondertekend zijn, dan wel iets anders aanduiden dan in stemming is gebracht of andere namen bevatten dan die van de personen over wie gestemd wordt. In alle andere gevallen waarin de wet noch de statuten voorzien, beslist het bestuur ( artikel 21 )