Activiteiten afgelast

Beste ouders/verzorgers/leden,

Gezien de weersverwachtingen voor de komende dagen heeft het bestuur besloten om alle trainingen en wedstrijden en overige voetbalactiviteiten tot en met zaterdag te annuleren, zowel thuis als uit.

De gezondheid en veiligheid van onze spelers, trainers, vrijwilligers en supporters staan voorop. Volgens de richtlijnen van de KNVB vraagt een temperatuur boven de 30°C om extra maatregelen en wordt bij temperaturen boven de 32°C geadviseerd om niet meer te sporten. Daarbij lopen de temperaturen op kunstgrasvelden vaak nog aanzienlijk hoger op.

Door deze beslissing nu al te nemen, geven we iedereen tijdig duidelijkheid en kunnen spelers, ouders, trainers en ontvangende verenigingen hierop anticiperen.

Wij begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn, maar vinden het belangrijk om in deze situatie geen risico’s te nemen.

Bedankt voor jullie begrip en medewerking.

Met sportieve groet,

Het bestuur

Scroll naar boven